Pozycjonowanie lokalne stron

Certyfikat kwalifikowany Toruń
4 lutego, 2021
Notariusz Toruń – Spisujemy testament
7 lutego, 2021

Od dłuższego czasu widać, iż bez odpowiedniego propagowania strony internetowej, widoki na sukces naszej firmy są dość małe. Szczęśliwie, dzięki nieustającemu rozwojowi, Google opracowało wielowymiarowy system, z którego pomocą dotrzemy do lokalnych Klientów. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało dostrzeżone przez Konsumentów z Twojego sąsiedztwa, potrzebne jest odpowiednie wypozycjonowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Znaczenie tutaj ma sporo okoliczności, które opiszemy w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czyli co?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od zwykłego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z danego kręgu, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet wyznaczonej dzielnicy. Nierzadko jest tak, że wyszukiwarka potrafi samodzielnie określić, gdzie jest najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Da się to bez problemów zweryfikować, używając przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Załóżmy, że naszym celem jest znalezienie biura nieruchomości. Jeżeli wyszukujący jest w określonym momencie w Toruniu, to w takiej sytuacji wyszukiwarka doradzi nam najwłaściwiej wypozycjonowane biura nieruchomości z Torunia. Badania mówią prawdę – powyżej 95% Nabywców szuka priorytetowo przedsiębiorstw i usług z ich okolicy, aby móc bezproblemowo do nich dotrzeć. Powinniśmy poczynić wszystko, aby trafili na właśnie naszą firmę, bo przeszło 3/4 wyszukujących lokalnie dokonało zakupu w późniejszym czasie, a ponad 80% użytkowników telefonów nowej generacji i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Jakich usług poszukują? W czołówce znajdują się restauracje, sklepy i usługi. Jeżeli jesteś właścicielem restauracji, bezwarunkowo powinieneś zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jak się do niego zabrać?

Tak samo jak w przypadku szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym wciąż szczególnie ważną kwestią będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy regularnie dodawać treść i postarać się, aby publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Pamiętajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Powinniśmy teraz zastanowić się nad technikami, które będą typowe dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
Utworzenie strony w Google Moja Firma, które dokładniej omówimy poniżej,
linki z lokalnych stron – zadbajmy o to, aby informacje o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach połączonych z turystyką,
zgodność danych identyfikujących spółkę – dbajmy o dane, które umieszczamy w katalogach firmowych i innych stronach. Jeżeli zmieni się nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie odnawiamy tego, to w takiej sytuacji wyszukiwarka może nas potraktować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Bardzo znaczące jest zrobienie konta naszej spółki w Google Moja Firma. Służy ona do zakładania wizytówek firm, które działają na lokalnym rynku. Co możemy dzięki niej zrobić? Odpowiednie pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki , iż szukający, wpisujący lokalne słowa kluczowe ma duże szanse natrafić na naszą wizytówkę, uwzględniającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo zrobienie wizytówki nie jest szczególnie trudne, ale już pozycjonowanie wymaga dokładności i odpowiedniej wiedzy.

Żeby jeszcze zwiększyć swoje widoki na pozyskanie lokalnych Konsumentów, wykorzystajmy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten fragment pozycjonowania lokalnego jest stosunkowo trudny, ale profity na rynku lokalnym z pewnością będą odczuwalne. Jak powinna wyglądać prawidłowo przygotowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć dobry tytuł. Musimy wejść w rolę szukającego i zastanowić się, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najłatwiej będzie zawrzeć w tytule nazwę firmy oraz rodzaj świadczonych przez nas usług. Następny krok, wzbogacamy wizytówkę o aktualne dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – powinniśmy systematycznie je aktualizować. Następnie generujemy dla Twojej firmy oryginalny kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej w postaci nazwy firmy. Gdy już zadbaliśmy o te elementy, pozostaje jedynie dobrać dobrą grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Pamiętajmy – wizytówka pozwala wyszukującym wystawiać opinie naszej firmie. Ich ilość i jakość będą decydować o tym, na jakim szczeblu wylądujemy w rezultatach wyszukiwania. Jeśli pozyskamy większą liczbę przychylnych opinii, to wówczas będzie to miało pozytywny wpływ na pozyskiwanie kolejnych Klientów oraz kreowanie przewagi nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy przepis, na znalezienie się w rezultatach wyszukiwania niż szersze pozycjonowanie stron. Nie jesteś pewien od czego zacząć? Agencja reklamowa mająca w ofercie pozycjonowanie lokalne bez wątpienia pomoże Ci postawić pierwszy krok w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.

Więcej –Pozycjonowanie stron Toruń : http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

Komentarze są wyłączone.